"Da je tunel bušen na vreme, bilo bi lakše" - parafraza je poruke koju je direktor "Koridora Srbije" Aleksandar Antić uputio radnicima na ulaznom portalu tunela ispod Iriškog venca.
Čemu tačno služi ova monstruozna građevina na jednom ovako jedinstvenom mestu na svetu?! Osim, možda, da se izvrši još jedan biocid i ekocid (u čemu smo jedni od svetskih lidera) ili je to, možda, još jedan poligon za pranje beskonačno nastampanog novca jer, kakav je značaj ovog monstruma za narod(?).. Ono što možemo logički da zaključimo, a na osnovu onoga za čega je sve predviđen ovaj koridor, a to je da u oba smera može da ide teška mehanizacija, razumnom čoveku može da govori to da je ta mehanizacija potrebna kako bi od Fruške Gore napravili novi Zlatibor, ne daj bože, ili je projekat deo NATO-a. Ne zna se šta je gore!! Sačuvajmo ovaj jedinstveni raj na planeti zemlji!!
Pa još i najduži!! Ljdi će pomisliti da je Vojvodina poput Crne Gore sva u planinama i klisurama . A počeo se još davno graditi od paragova pa nadalje i to već u Titovo doba.
Kakvi su to stučnjaci vidi se po tome što stanovnici Alibegovca i Karagače u Petrovaradinu neće imati izlaz prema petlji na Mišeluku i mostu Slobode,već će morati ds idu nekoliko kilometara dalje prema Petrovaradinu da bi se vratili na Mišeluk i otišli na Liman
Tunel se gradi od 80-tih, a kada ce biti gotov?
Tužba ko kuća zbog zastoja, pogotovo Irig, dao je zemljiste, a buka, kamioni, kuće u selu uzdrmane, kamioni zakucani u kuće.
Da ne pisem koliko je dece poginulo. Tuga velika.
Petrovaradin vapi za obilaznicom. Građani su na ivici živaca od teretnjaka, izgradnje kolovoza u ulici Račkog, izgradnje višespratnica u Preradovićevoj.
Da Vojvodina 1988 nije pala u pogresne ruke, imali bi i ovaj tunel i mrezu nasih autoputeva (sramota je da Novi Sad i Zrenjanin nisu povezani brzom saobracajnicom). Ukratko, bili bi kao Slovenija danas. Ali vecina je bila za ovo sto zivimo danas.
Davnih dana je bilo predviđeno da sa Mišeluka nastavi put u istom profilu tj. autoput preko Alibegovca, pored Bukovca i da se veže na traku autoputa kod Maradika a koji sada završava na starom putu između Inđije i Beščanske raskrsnice.
Šteta što nije urađeno.
Кинези препусте српским подизвођачима посао, ови раде лагано и спрам тога колико су мало плаћени - на слици баја погнуте главе. Кинези ангажују младе српске инжињере да воде пројекте, ови благе везе са животом немају, имају лепу плату и несвест о томе шта представља одговорност градње једног тунела - на слици жутокљунац са белим шлемом. Кинез заједно са нашом владарском болументом се уталио да се гради јефтино, најгорим материјалима, еколошки неприхватљиво за цивилизована друштва, а све лепо зарад крвавог новца који ће лепо да деле а све то контролише - на слици баја са прекрштеним рукама. Ту је и овај изгубљени политичар који као и сви они покушава да глуми лудило једног јединог, свезнајућег и свевишњег.
A je l ovaj put, uključujući i tunel, gradi isti izvođač koji je gradio autoput Niš - Pirot, gde se pojavljuje veliki odron zemljišta na delu puta kod Aleksinca, ili onaj koji je gradio put kroz Grdeličku klisuru? Ili ... ma na svim "auto putevima" po Srbiji odrona koliko hoćeš! Ni ovaj neće biti izuzetak, naročito zbog naopakog postupanja:prvo kopaju, pa vrše ispitivanja?!? Usput, da li ovaj put ima građevinsku dozvolu?
Da li sam propustio ili se nigde ne spominje "obilaznica" oko Novog Sada koja prolazi kroz grad između Detelinare i Novog naselja a onda se podiže pa ide preko Limana?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Dokle se stiglo sa Fruškogorskim koridorom: Još nije počelo bušenje najdužeg tunela u Srbiji
Autor: Dnevnik
Novi Sad
•25.07.2022.
•07:34
Komentari 19
Ramzaj
Лиманац
Пуна подршка његовој изградњи!
Zokins
Besposlena
Petar
opusteno je floskula
Tužba ko kuća zbog zastoja, pogotovo Irig, dao je zemljiste, a buka, kamioni, kuće u selu uzdrmane, kamioni zakucani u kuće.
Da ne pisem koliko je dece poginulo. Tuga velika.
Ns
Miloš
Jovan
Dace Bog da nikad to ne urade inace cemo imati kao i nesretni Beograd autoput kroz grad.
+384
Vlada
novosađanka
To mi se čini kao jedino rešenje za ovo divljanje, škripu guma i turiranje motora koje se svako veče dešava ispod bolnice na Mišeluku
Trt
Tog mosta će biti taman koliko je i Kosovo srpsko.
Mile
Šteta što nije urađeno.
Симеон
Garica
Kosovo je srpsko
Teretni saobracaj ce morati da ide na taj most izmedju Petrovaradina i Kaca.
E, sad, samo da zaista to bude sprovedeno u praksi.
Samo pitam
novosađanka
To mi se čini kao jedino rešenje za ovo divljanje, škripu guma i turiranje motora koje se svako veče dešava ispod bolnice na Mišeluku
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H